• سیلور شاپ
  • /
  • فناوری
  • /
  • سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیارد تومانی کیسون در شرکت دانش بنیان رادیسه

سرمایه گذاری ۱۱۵ میلیارد تومانی کیسون در شرکت دانش بنیان رادیسه

کازون 115 میلیارد تومان سرمایه غیرنقدی در اختیار شرکت دانش بنیان رادیسه قرار داد.

به گزارش سیلور شاپ، حوزه اصلی فعالیت کیسیون، بخش عمران و ساختمان است، اما این شرکت مدتی است که در اقتصاد دانش بنیان و دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

در دومین سرمایه‌گذاری کیسیون در یک شرکت دانش‌بنیان، شرکت رادیسه، شرکت صنعتی نوپا مستقر در واحه علم و فناوری شریف که در زمینه توسعه و ساخت مصالح ساختمانی پیشرفته فعالیت می‌کند، انتخاب شد. پیش از آن کیسیون 72 میلیارد تومان در «آچاره» سرمایه گذاری کرده بود.

این سرمایه گذاری غیر پولی (غیر پولی) در رادس در قالب کمک بلاعوض زمین، سوله و تجهیزات انجام خواهد شد.

برنامه ریزی برای ورود به بورس

علی سانجیانیان، معاون سرمایه گذاری گروه کیسون در این نشست خبری گفت: شرکت های بزرگ و قدیمی بر اساس مدل هایی فعالیت می کنند که سال ها تاسیس شده اند، اما شرکت های کوچک و نوآور می توانند این شرکت های بزرگ را با ریسک و چابکی بالا به چالش بکشند. این سرمایه گذاری

وی ادامه داد: در کیسون سعی کردیم خود را با تغییرات و نوآوری های فناوری تطبیق دهیم و با کیفیت بهتر، هزینه کمتر و سود بیشتر به کسب و کار خود ادامه دهیم و در این راستا سرمایه گذاری در استارت آپ ها را آغاز کردیم.

VP Investment Kissoon درباره سرمایه‌گذاری‌های این شرکت توضیح داد: «ما به همراه Sensa، Buildsup را برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های اولیه تأسیس کردیم.

سانجیانیان همچنین درباره سرمایه گذاری اخیر در رادیسه توضیح داد: با این سرمایه گذاری 115 میلیارد تومانی به رادیس کمک می کنیم تا حجم محصولات قبلی را افزایش داده و محصولات جدید را توسعه دهد.

همانطور که امین اسماعیلی، مدیر گروه صنعتی رادس، در مورد زمینه فعالیت رادس توضیح داد: «زمینه اصلی شرکت رادس مصالح ساختمانی پیشرفته و مدرن است که در سطح شهر پخش شده است دزدی تقریباً در چراغ‌ها، پیچ‌ها و نرده‌ها و نرده‌های کنار جاده‌ای وجود دارد. تصمیم گرفتیم موضوع را به بخش دولتی محدود نکنیم.»

وی افزود: پس از آن با تولید دمبل های ورزشی یک کیلویی با نام تجاری رادیس فیت وارد صنعت ورزش شدیم و در مدت کوتاهی این دمبل ها به یکی از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا تبدیل شد سه برند پرفروش ورزشی ایرانی در «دیجی کالا».

اسماعیلی در تشریح سه هدف اصلی جذب سرمایه از کسون گفت: یکی از اهداف ما ایجاد بازار هدف در شرکت های تابعه کسون با حجم بازار 200 میلیارد تومانی و ورود به بازار سرمایه از دیگر اهداف ما است هدف ضمنی دیگر افزایش ظرفیت تولید ماهانه 3 برابر شد و به حجم تولید 4500 تن رسید.

به گفته او، رادیس قصد دارد استودیوی صنعتی خود را ایجاد کند.

اتاق خبر سیلور شاپ

منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/kayson-investment-on-radis

.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.